آخرین اخبار گردشگری

اخبار روز گردشگری جهان را با ما دنبال کنید.

آخرین اخبار گردشگری

اخبار روز گردشگری جهان را با ما دنبال کنید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در بازدید از مکان های هدف گردشگری و صنعتی شهرستان نیر گفت: سرمایه گذاران خوبی در منطقه حضور پیدا کرده اند تا بر اساس طرح جامع گردشگری ساخت و ساز و سرمایه گذاری کنند. او با بیان اینکه شهرستان نیر ظرفیت خوبی در جذب گردشکر دارد افزود:از محل اعتبارات استانی و ملی سازمان مدیریت برای ایجاد زیرساخت های لازم در این شهرستان تخصیص خواهد داد.

بولاغلار نیر

استاندار اردبیل گفت: ایجاد دریاچه در بام شهر نیر، روشنایی این مسیر و همچنین ایجاد مسیر تندرستی با همکاری ورزش و جوانان و شهرداری نیر از جمله طرح هایی است که در متطقه بولاغلار اجرا می شود. او تصریح کرد: با ایجاد مسیر سلامت مردم شهرستان و مسافران برای پیاده روی و کوه پیمایی با شیب کم می توانند به منظور تضمین سلامتی از این مسیر استفاده کنند.

بهنام جو شهرستان نیر را از لحاظ وجود حاذبه های گردشکری طبیعی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: علاوه بر این نعمت های خدادادی وجود چشمه های معدنی جوشان در این شهرستان ظرفیت جذب گردشگر را دارند که مجموعه قینرجه تا پایان سال تکمیل می شود و شاهد حضور مسافران در این شهرستان خواهیم بود.

او ادامه داد: مجوز ساخت یک هتل پنج ستاره در کنار این آب گرم صادر شده و تسهیلات لازم برای سرمایه گذار این مجموعه در شرف پرداخت است. استاندار اردبیل با اشاره به اینکه امروزه بوم گردی به یک علم گردشگری تبدیل شده است گفت: در روستای هدف گردشگری کورعباسلو که بافت بسیار زیبایی دارد یک مجموعه ۲۲ اتاق و سایر مجموعه های جنبی برای بوم گردی توسط افراد بومی ایجاد شده است که شاهد تحول گردشگری در منطقه خواهیم بود.

بهنام جو افزود: وجود قلعه تاریخی بوینی یوغون در کور عباسلو می تواند در افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی در قالب بوم گردی نقش بسزایی داشته باشد. او از ایجاد تعاونی گردشکری و بوم گردی در روستای شیران خبر داد و اظهار کرد: با همت خود اهالی روستای شیران یک تعاونی بوم گردی ایجاد شده و برای افزایش اشتغال و تحول بوم گردی این روستا دارای اهمیت است. استاندار اردبیل در ادامه از چهار بانده کردن راه اصلی شهر نیر به سمت سراب خبر داد و گفت: در اخرین سفر رییس جمهور به استان اردبیل در سال گذشته۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که اداره کل راه و شهرسازی در حال انجام کارهای مقدماتی است.

منبع: https://www.yjc.ir/fa/news/7403506/%D8%A7%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B4%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%BA%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%B1

  • ۹۹/۰۴/۰۸
  • رویا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی